Kızlar ben Medicalpark Ayhan Yılmaz’a gidiyorum. Gerçekten memnunum. Samimi, her şeyi çekinmeden rahatça konuşabildiğim bir doktor. Msj attığımda bile anında dönüş yapıyor bekletmedi hiç. Tabi ki hastası varken denk gelirse bekletebilir, şans işi. Çok ilgili. Tavsiye üzerine gitmiştim ve devam ettim. Başından beri ona gidiyorum. Hastane para kazansın amacında değil, eşim de ben de bunu farkedince cok sevindik. Gerekmedikçe çağırmıyor kontrole.