18 haftalk gebeyim op.dr figen demir e gidiyorum ki riskli gebelik benim ki sürekli cevap verir panik atak hastası oluca insan😂😂 hiç kopleksi olmayan doktor değilde sanki yeni doğum yapmış gün arkadaşım gibi rahat konuşabildiğim ve bir o kadar da güler yüzle cevap veren bir abla benim için. En büyük şansım..medstar ve memorial ile çalışıyor ama özel muanesine gidiyorum 300 tl ödemesi var 15 gün de iki kere gidiyorum toplamında 300 tl aylık ücret medicalpark hastanesine çok yakın 100belki.200 metre ben kadınla daha rahatım açıkcası ama kim olursa olsun dilerim hepiniz sağlıkçala bebeklerinizin kokusunu içinize çekersiniz içinde bende inşallah🤗🤗