Elder Henüz doğum için konuşmadık. Eşimin çalıştığı şirket %22 ile anlaşmış. Şimdiye kadar tahlil, muayene ve detaylı ultrasonu hep %22 indirimle ödedik. Hangi islemleri kapsiyor dedigimde hastanemizdeki her turlu islem dedi. Dogumda da 1750 uzerinden %22 dusecekler sanirim. Bir tek 2li tarama testinde indirim yapmadılar onu da analiz icin disari gonderiyorlarmis ozel labaratuvar baktigi için indirim olmuyormuş 😊