Deletedmom399 Canım ikili tesette net demezler deselerde tutmama ihtimali çok yüksek benimde 12.haftada kız dediler 17.hafta erkek olduğunu öğrendik bence en azından 16-17.haftayi bekle benim kadar hayal kırıklığı yaşama 🙈 isimini bile koymustuk siz düşünün cinsiyet kesinlikle önemli değil ama kendini alistirip değişmesi kötü bir şey 🙈