Biz tam 12. Haftada gittik doktor %60 kız ama tabi net değil değişebiliyor biliyorsunuz bişey almayın dedi 2 hafta sonra kesin söylerim dedi tabi ben 16. Haftada gitcem tabi önce sağlıklı olsun ama hep kız istiyordum ama hep erkek hissediyorum çevremin hepsi de kesin erkek olacak diyor bakalım ne olacak nasıl geçecek 4 hafta 😀