Keskinoglu
glukoz yazan yeri işaretlemişti, aslında beta hcg değerine bakacaktı hazır kan vermişken eksik değerlerin var mı ona da bakalım dedi. O gün kan testinde açlık şekerim 102 çıktı çok yüksek değil ama kontrol altına alalım dedi dahiliyeye gittim ve o hafta günde 7 kere ölçüm yaptım , diyetisyene başladım şu an her şey kontrol altında şükür☺️ Bence gidin yüksekse erken doğum ve bebeğin gelişimde problem olabiliyormuş. Biz ilk hafta çok stres yaptık ama şu an herşey yolunda 😃😃