Edanurdg yaa inşallah öyle değildir😔 birde daha fazla kan çıkarıp deneyeyim bari benim gittiğim doktorum da kapsamlı bir hastanede değil doğum için anlaşmalı hastanesi var kendi yeri klinik gibi orda da şeker yüklemesinde evde ölçülen aletler var ya onlarla aldılar parmaktan ondan ben hiç böyle düşünmemiştim😕