Gebelik şekeri çok da korkulacak bir şey değil. Tabi ki dikkat ettiğin sürece. Yoksa bebekte ve sende sağlık sorunları olabilir. Ben de 26. haftamda öğrendim(şu an39+6’yım) ve diyet yapıyorum. 26. Haftama kadar 7 kiloyu çok hızlı almıştım ve bebeğin suyu fazlaydı, sonra diyetisyene başladıktan sonra toplam 5 kilo daha aldım ve bebeğin suyu normal değerlere geldi. Toplam 12 kilo almış oldum. Üstelik mide yanmam, gece acıkmam, ödem, hareket etmede zorluk gibi sıkıntılarım da hiç olmadı. Sayılı gün çabuk geçiyor, doğumdan sonra gönlüne göre her şeyi yersin inşallah ☺️