zeyolin direkt olarak bi zararı olacağını sanmıyorum canım, ben de çok yedim ilk gebeliğimde, çok şükür bir buçuk yaşında sağlıklı bi kızım var. Ama tabiki dikkat etmelisin. Hem sağlık hem kilo bakımından. Az az ye ama kola vs kesinlikle tüketme ya 🙁