zeyolin kızlar yeni yeni bulantılarım geçti ve iştahım açılmaya başladı 15. haftadayız şuan ve canım sürekli pizza cips kola falan çekiyor abartmamak kaydıyla yiyorum ama sonra da vicdan azabı çekiyorum.Bi de toxoplasmayla ilgili bir yazı okudum bugün pizzadaki sosislerden biraz korktum ama yedim bile çoktan zararı olabilir mi o kadar net sizce 🤦🏻♀️
FahriyeztrkYcel zeyolin canım bende istiyorum bazen 16.haftamdayım neredeyse aynıyız ama ben özellikle sosissiz olanları seçiyorum yiyorum yinede yani😀 öyle dene bencede illa ki canın istiyorsa
SenHepMercimekOlarakKalacaksin zeyolin ben de arada pizza filan yiyorum hatta evde sucuklu tost filan yapiyorum bazen ama sonucta cig yemiyorum illaki pişiyor diye dusunuyorum umarim yanilmiyoruzdur benim de icime kurt dusurdun simdi 😂
Keriminmutluannesi zeyolin ya ben 34 haftalığım 16 cı haftamdan beri herşey yiyorum sağlıksıza dikkat etmeye çalışıyorum ama olmuyo hep öyle şeyler aşeriyorum çok şükür bir problemimiz yok bebişim de pek sağlıklı😊
Ciara93 zeyolin direkt olarak bi zararı olacağını sanmıyorum canım, ben de çok yedim ilk gebeliğimde, çok şükür bir buçuk yaşında sağlıklı bi kızım var. Ama tabiki dikkat etmelisin. Hem sağlık hem kilo bakımından. Az az ye ama kola vs kesinlikle tüketme ya 🙁
FahriyeztrkYcel zeyolin alt tarafı sosis sucuk yemiceksin canım kendini öyle şartlama yani desem ki çok canın istedi sosis fln tamam dicem de pizza istiyosun seceneğin var onsuzda olabilir yani😀bebeğini aklına getir yeterli🙃
zeyolin FahriyeztrkYcel pizza da yeşil biber ve zeytin sevmiyorum sosis sucukta çıkarınca bir şey kalmıyor 🤣 aman tek derdimiz bu olsun insallah Allah sağlık sıhhat versin hepimizin bebeklerinee 🤗
zeyolin SenHepMercimekOlarakKalacaksin yani ben de sürekli yemediğim için bişey olmaz arada diye düşünüyorum inşallah da olmaz bugün korktum toxoplasma falan yazıları okuyuncaa😱
SenHepMercimekOlarakKalacaksin zeyolin ben de korktum mayonez de zararliymis ben onu da yiyorum ya. Farkettim ki herseyi yiyormusum 😒
Lilium kendi yaptığım sebzeli pizza, burger, çay bardağı kola, patates kızartması, cips... yiyiyorum malesef
Lilium SenHepMercimekOlarakKalacaksin içinde çiğ yumurta olduğu için. Çiğ yumurtadan bebeğe bakteri geçebiliyormuş
zeyolin SenHepMercimekOlarakKalacaksin ayy mayonezi ben de çok yerim heleki patates kızartmasıyla falan sanırım içinde çiğ yumurta kullanıldığı için zararlı olabilir şuan böyle bir tahmin yürüttüm 🤦🏻♀️
SenHepMercimekOlarakKalacaksin zeyolin offf insallah bi zarari olmamistir bebislere. Balik yemek gerekiyor yiyemiyorum midem almiyor. Ceviz yemek gerekiyor yiyemiyorum yine midem almıyor. İlk haftalarda neyi cok yediysem artik yiyemiyorum surekli faydasiz seyler yemeye basladimm 😞
Lilium SenHepMercimekOlarakKalacaksin ahahahah aynen ben de hatta bugün sadece kendi yaptığım pizzayı yedim 1 öğün çok saçmalaştı yemek düzenim ve zararlı şeyleri daha çok ister oldum
EdanurBa SenHepMercimekOlarakKalacaksin bende cevizi poşetle yedim bademi falan görünce kusasim geliyor ama bebeğe de faydalı biliyorum ama midem kabul etmiyor
Lilium SenHepMercimekOlarakKalacaksin bişey olmaz ya yedik artık yapcak birşey yok bundan sonra dikkat ederiz