mercimegin_annesi07 merhaba , ben Vitale hastanesine gidiyorum , Koray Duman doktorum. Pazartesi 35 haftalık oluyoruz.. pandemi hastanesi değil, girişlerde ateş ölçülüyor en fazla iki kişi alıyorlar. Son gidişimde daha sakindi..insanın olduğu her yerde tehlike var tabi bilemeyiz ama en azından sadece kadın doğum hastanesi diye rahatlatmaya çalışıyorum kendimi..muayene ücreti de 115 TL