Ah ah beynim yandi resmen benimde 2 hamileligim ilkinde eğitim araştırma ender atalaya gittim cooookkk memnundum ama malesef devlet corona derken gidemiyorum simdi ozel dr arayışındayim normal doğum n yaptım bunuda normal istiyorum para tuzağı olmayan bi hastane ve dr arayisindayim gecen alp celiker ofmye gittim iyi gibi ama hastane hakkinda arastirma yapiyorum bakalim hayırlısı hepinizin ilk gebelik sanırım Allahım sağ salim kucağınıza almayi nasip etsin 💕💕