Heyecanlarim SedanurAydnAta bence yok dogrulugu ikiz erkek bekliyorum degil tatli en sevdiğim çikolatayı dahi canım çekmiyor, 34 haftalık olduk toplasan 4 kere tatlı yememisimdir 😝
Gencanne01 SedanurAydnAta deli gibi ekşi yerim asla vazgeçemem hamılelıkte dahada arttı ıstegım ama oğlum olacak 😋😋
Hira SedanurAydnAta aman canım batıl bence ya ben ikisinide yemedim öyle fazla. Ama eski kaşar ve dondurma çok tükettim😆 he bide süzme peynir salatalık oglusum onları istedi demekki😆
Heyecanlarim SedanurAydnAta benim 5.haftada hemen iki kese göründü, 6. Haftada da keselerin dolu olduğunu gördük, kalp atışlarını duyduk canim, 12.haftada ikili test zamanı cinsiyetlerini öğrendik, beni çok beklemediler çok şükür fazla meraklanmadım 😁
SalihremNesipolu SedanurAydnAta 14 haftada ogrendım bende kızım oluyor 👼🏻 Ve hep turşu yedım şalgsm sıyu ıctım lımon yıyordum tuz döküp ustune okadar ekşi yedim kızlar🤣
AyeGlKarabulut benim ilk oğlumda dondurma ve et döner e aşermiştim ve çok bulantım olmuştu ikincide erkek geliyo ondada burnuma közde patates koktu bulantım felan olmadı ilki berbattı boğazım kanardı boş boş çıkarmaya çalışmaktan dedim kız heralde 14 haftalığım oğlum olacak dün öğrendim aşerme ile alakalı değil ama şu bir gerçek erkeğin hareketlerini erken hissediyosun sadece benzerlik o yöndeydi
Naciyee Merhaba 13 haftalık hamileyim hala ekşi yiyorum,tatlı arada aklıma geliyor 😊 Dün doktorumuz bir öngörüde bulundu ve kız dedi cinsiyet için ama henüz alışveriş filan yapmayın 1 ay sonra kesin söylerim dedi. Tabi en başta sağlıklı eli ayağı düzgün bir evladımız olsun cinsiyet hiç fatketmez 😊
sydatlhablc Gebelik testi yaptığım gün turşu kokusu aldım her turşu da değil öyle salatalık 😀 kızım olucak
SedanurAydnAta Heyecanlarim bizde genetik olarak ikiz mi acaba diye düşündük ama 5+5 te tek kese görüldü 🤗
Heyecanlarim SedanurAydnAta kese bazen geçte görünebiliyor yada erken görünüp gelişemeyip yok olabiliyor, bizim başımıza ilk defa geldi sülalede ilk ikizler bizim herhangi bir tedavi yok, ilk duyduğumuzda çok şaşırmıştık..
Fundamasalbulut SedanurAydnAta bence sadece bahtıl inanç bende çok eşki yiyorum sonuç oğlum olacak 😊😊😊😊