SalihremNesipolu SedanurAydnAta sivilcilenme bendede oldu sudocrem kullanıyorum bıde ara ara lımon sürüyorum işe yarıyor
Gltnerylmaz SedanurAydnAta bende tam tersi oldu hayatımda yemediğim kadar limon yedim 4 aydır. Normalde tatlı çok severim ama en sevdiğim çikolatayı bile canım istemiyor. Oğlum olucak. Etraftan da duyduğum kadarıyla ekşi yiyenin oğlu tatlı yiyenin kızı oluyor 😁
Heyecanlarim SedanurAydnAta kese bazen geçte görünebiliyor yada erken görünüp gelişemeyip yok olabiliyor, bizim başımıza ilk defa geldi sülalede ilk ikizler bizim herhangi bir tedavi yok, ilk duyduğumuzda çok şaşırmıştık..
SedanurAydnAta Heyecanlarim Allah Allah hiç yokken olması ilginç 😅 Benim eşimin anneannesi ikiz, dayısıyla teyzesi ikiz, dayısının çocukları ikiz 🐣🐣 Bizde ilk öğrendiğimizde düşündük ama değil sanırım 🤗
Masum SedanurAydnAta inanma Canım yoktur oğlum olacak sürekli ekşi Canım istiyordu adını söylemeyeyim sürekli ondan yedim
Heyecanlarim SedanurAydnAta neredeyse üçüz olacaktı, bir kese boştu ve kendi kendine yok oldu öğrendiğimde kanamam olmustu zaten bebek oluşmadığı için kese yok oldu...