Burcuhsn ilkcn_byram maşallah canım hayırlısıyla kucağına al minnoşunu 😍 annee27 öyle canım zaman geçmiyor haklısın ikili rakamlara düşünce çabuk geçer diyorlar bakalım bir de onu deneyimleyelim 😍
Yeliz06 Meliketrkmn İnşallah cnm. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. 10 yıl sonra ilk tüp bebek denemesi. Geç elde edince dahada korkuyor insan sanırım
Yeliz06 Burcuhsn inşallah cnm. Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun. Sağ salim bebişlerimize kavuşalım 🤲
Burcuhsn Wonderanne yaa annesinin kızı olacak demek ki allah bağışlasın 😍 benim de oğlum olacak canım gönlümde kız annesi olmak vardı ama nasipte oğlan annesi olmak varmış şükür ki rabbim kucağımı boş bırakmadı isteyen herkese rabbim nasip etsin inşallah 🙏😍
Wonderanne Burcuhsn amin insaAllah 🥰🌸 biz kız istiyorduk çok şükür Allah nasip etti 🤩🤩 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasin amin 🌸🌸
Burcuhsn Wonderanne amin inşallah canım sağlıkla kucağına al 😍 Pitircikk maşallah canım hiç kalmamış hemen geçer günlerin sağlıkla kucağına al 😍
Pitircikk Burcuhsn 99 a ne zaman düşücez diye sürekli uygulamaya bakıyodum 😄 şuan uygulamaya göre 21 ama sezaryen olacağı için son 8 günümüz kaldı 💙
Ozgeesin Burcuhsn bizim de son 16 yani 6 mayıs da sezaryen olacağım eger sürpriz olup ay sonu gelmeye çalışmasa 🤗🤭
Tugba553 Burcuhsn kendimi gördüm bi an 😅şu çift rakama bi düşsem 99 bi olsam der dururdum şimdi ise 77 günümüz kaldı 🤗
Burcuhsn Busegulce amin inşallah canım 🙏 Tugba553 benim ilk dört ay baya sıkıntılı olduğundan geçmez diyordum çok şükür geçti şimdi de tek sayıya düşse diye bekliyorum canım 😍