Burcuhsn Sedaslan canım bende tam tersi oldu ilk dört ay hiç geçmedi çok yıprandım son iki ay daha hızlı ve daha rahat geçti sağlıklı olsunlar da günler bir şekilde geçiyor 🌸
Nazlii_ Burcuhsn belli canım oğlum olıcakmış😍 senin belli mi? Birde ara ara hareket etmeyip endişelendiğin oluyor mu düzenli mi yani
Bugleminannesi Burcuhsn her turlusunden korkuyorum ilk olduğu için napicam nasıl olucak düşünmekten başım ağrıyor bazen.
Burcuhsn Bugleminannesi haklısın canım ama allah yardımcın olur sağ salim kucağına al çok düşünme kendini yıpratma öyle
Burcuhsn Gedizmom çok az kalmış canım sağlıkla kavuş 😍 nasıl hissediyorsun nasıl bir duygu yaşıyorsun peki
Gedizmom Burcuhsn çok güzel ama çok garip günler asla geçmek bilmiyor ve ağrılarım çok keşke hemen doğsa😀
Burcuhsn Gizematalay sağlıkla kavuş canım ama bende öyle diyordum bakalım bundan sonrası nasıl olacak yaşayıp göreceğiz 😊 Aynurdogru sağlıkla kucağına alırsın minnoşunu inşallah canım 😍
Meliketrkmn Yeliz06 bende riskli gebeyim ha bugün ha yarın derken 55 gün kaldı inşallah görürsün. Berde riskli gebe görsem yazasım geliyor 🥰
Yeliz06 Meliketrkmn İnşallah cnm. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. 10 yıl sonra ilk tüp bebek denemesi. Geç elde edince dahada korkuyor insan sanırım
Burcuhsn Nazlii_ belli canım benim de oğlum olacak hareketleri gün içerisinde düzenli değil ama akşam olunca düzenli hissediyorum canım endişelendiğim zaman şekerli bir şeyler yiyip uzanınca tekrar tepki veriyor
Burcuhsn Gedizmom allah bir an önce minnoşunu kucağına almayı nasip etsin canım ağrıların ancak o şekilde bitebilir 😍
Burcuhsn ilkcn_byram maşallah canım hayırlısıyla kucağına al minnoşunu 😍 annee27 öyle canım zaman geçmiyor haklısın ikili rakamlara düşünce çabuk geçer diyorlar bakalım bir de onu deneyimleyelim 😍