ruveyda98 bende onları anlamıyormm.dikkatt ettim .ben çok hamur işi ekmek tüketmedim hep faydalı şeyler yedim arada kaçamak oldu tabi .ama 3_4 almak nasl olyo ki zatn bebek suyu plesanta falan okadarr .
Doktorum çok zayıf başladın oyüzden bu kadar aldın dedi .fazla falan demedi ki hiç şişliğim falanda yok sadece karnım var okadar kilo nerde bizde anlamadıkkk.arkadaşlarm bile şaşırıyor