Benim omurga problemim yüzünden fazla almamam gerekiyor ama 12 haftada 3 kilo almışım bile sonrası daha hızlı alınıyor diyorlar korkuyorum. Doktor normal sayılır ama daha iyi olabilirdi dedi. Aşırı yemiyorum bundan azı da sağlıksız olur bilemiyorum açıkçası bu salgın bizi evlere kapattı hareketsiz kalmak çok etkiledi sanıyorum.