mavera 🙏🏻😊 bende korkuda başladı ya doktorum dün mayıs 8 i görmez dedi nisan sonu gibi gelir dedi çatı kontrolü yapıp elverişli dedi ama hicbirşey anlamadım. Karında sertlik ve benek hareketlerinde kısılma olursa gel dedi. Hersey normal dedi ama mayıs 8 e vardı sanki daha bugün 37+2 yim sizce normal mi bu aralar gelirse falan