Bende 38+2 en son 36 da gittim kontrole doktor 40. Haftadan önce gelme dedi. Sancı hissetmiyorum. Ama yine de endişeliyim. Sancı hissetmeyipde açıklığı olan çok var. Ne çatı muayenesi yapıldı ne de bebekle ilgili başka bilgi vermedi. Ne olacak halim bilmiyorum. Bakıyorum çoğu kişiyi her hafta çağırıyorlar.