Ay valla ben de kendimi tek sanıyordum benim geç döllenme olduğundan günü tam belli değil ama geçen hafta cuma doktor dört haftalık gözüküyor dedi bu haftada o zamnbeş haftalıktı sekizinci haftamda gidip görücem üç haftam var aslında doktor geçen hafta gittiğimde üç hafta sonra gel demişti ama iki aylık olsun istiyorum ki bir dahaki çağırmaya gittiğimde daha az günüm kalsın ama bulantım yok bişe yok korkuyorum gece uyuyamıyorum kafayı yiyicem sade göğüslerim ağrıyor Allah iyi etsin bizleri ya