Bence çok normal hareketlerini hissetmedigin için sürekli endiseleniyosun acaba bişey olur mu iyi midir diye.. bende öyleydim ilk zamanlar şimdi hareket edincede diyosunki niye bugun daha az hareket etti yani bu olay hiç bitmiyor😂 bu onları kaybetmekten korkmamizdan kaynaklanıyo bence