SedanurAydnAta MetehaninAnnesi hepimizde var o inşallah sağlıklı bir şekilde alırız bebişlerimizi kucağımıza 🐣👼🏻
Zozi EbruTozarKanat cnm anlıyorum seni.bi ara bende de olmuştu ama çok şükür herşey yolunda.kendimi bebişi ve etrafımdakileri üzdüğümle kaldım.
Aysealty EbruTozarKanat cok normal cnm ben 36.haftamdyım o kadar hareket etmesine ragmen hep tedirgin oluyorm dogduktan sonrada gece basında bekleyip nefes alıyo mu diye sürekli nöbet tutucam sanırım bu panikle😅
EbruTozarKanat Aysealty işimiz zor allah sabrını veriyor ama 🤗 sağlıklı olsunlar da uyumayız napalım ❤
1987gokce EbruTozarKanat amin Rabbim hepimizin evlatlarını korusun 😊 zaman çok çabuk geçiyo sende hissedersin kıpırtıları inşallah 🙏
EbruTozarKanat Elder bulantı olmaması mükemmel birşey aslında inşallah hiç bulanmaz kişiden kişiye değişiyormuş o şanslı olanların bulanmıyormuş 🤗🤗 beklemek zor bu ilk aylarda işte 😢🍀🍀🍀