Zbyde_doruk01 Dilruba92 bende bi yandan diyorum iyi oluyor yoğurt yemiş oluyorum birde bumbar istiyorum ya ama yApanım yok
Zbyde_doruk01 Bebekbal bende rüyamda kabak yemeği görmüştüm sonra yedim habire şimdi tiksindim gibi bişey ama başkası yapsa yerim 🙄
Zlhb Zbyde_doruk01 yok alıstırma olarak degıl hanı ıhtıyac olursa hastane verıyor zaten ama oranın markası vs ne olacak ben evhamlıyım azcık düzgün mama yesın yıyecekse dıye😂
Zbyde_doruk01 Alminalperen Alminalperen aynen yA bende öyleyim pek meyve değilde ben daha çok tavuk bumbar işte şekerli leblebi salatalık
Alminalperen Zbyde_doruk01 Benim ilk hamileliğimde pek olmadı ama bunda yemek meyve her şeyi canım istiyor şişeceğim bu gidişle 😂😂😂
Beyis Eğer mide bulantınz varsa onlar bastırıyor ben bulantıdan yemek yiyemez her gün cacık yerdim bide her gün dondurma suyu bile soğuk içebiliyordum bulantıdan 🤭
Demetylmaz01 Zbyde_doruk01 bende aynı şekildeyim 11+5 iz 1 haftadır salatalığa taktım cacık o kadar değil ama olsa iki tabak içerdim 😋
deletedmom126 Zbyde_doruk01 canımın istediği herşeyi yedimde bir dondurmayı yiyemedim eşim bebek hasta olur diyor almıyor 🤷🤷
deletedmom126 Zbyde_doruk01 haha ya 😂 kocam sanıyorki bebek hasta olur grip olur falan kıyamam ya 😏🙇🤷
Nursrbg Zbyde_doruk01 valla aynı ben 😁 ilk haftalarda hep salatalık yedim cacık yaptım yedim dondurma yedim ama en çok salatalık yedim sanırım şuan 25. Haftadayız 😊
Yavuz-Elif Zbyde_doruk01 bence çok normal.Hamileliğimi öğreneceğim sıralarda ben de sürekli biseyler aşeriyodum.Hatta ilk üç aylık dönemim hep canımın biseyler istemesiyle geçmişti🤭Bulantın olmasın da aşer yeterki🤗