deletedmom126 nursenakaynak01 asıl ilk 3 ay içinde olur diyorlar millette bilmiyor ne dedigini ama ilk 3 ay içinde olur sonrası psikolojik dir dedi hemşirem kime inansak bilemedim
nursenakaynak01 deletedmom126 bende ilk 3 ay icin psikolojik duymustum 😂 4. ayımda karpuz istedim kış ortasi 2 hafta once de nargile istedim eşimden çok fazla canim istedi aldi getirdi ama bebegime zarari olucak diyr icmedim kokusuyla yetindim suan 32+3 haftalgm
Baharbal nursenakaynak01 hiç erken değil ben 2 3 haftalık hamileydim devamlı közlenmiş et istedim canım normalde eti çok sevmem 😊