[bilinmeyen] Çok çok ama çok üzüldüm 😢 Ben de yaşadım bir düşük ne demek olduğunu biliyorum.. Ki tüp bebek olunca daha farklıdır eminim ki.. Ama şöyle düşün canım, Allah büyüktür vardır bunda da bir hayır.. Tutunamamış demek ki dünyaya gelse belki bir sakatlığı hastalığı olacaktı.. Bol bol dua et Allah hayırlısıyla inşallah hayırlı evlat nasip etsin sana..