[bilinmeyen] oyyy canimm benim😟 cok geçmiş olsun. Onun rızkı demek o kadarmış. Tez zamanda insaAllah tekrar hamile kalırsın…😔
istw doktora gitmenin ne kadar önemli olduğunu bi kere daha görmüş olduk. Virusten dolayı kontrolü herseyini ihmal edip hastaneye gitmeli miyim diye post açan kişiler varya iste görsünler gitmenin ne kadar gerekli olduğunu.
Tekrar geçmiş olsun canım benim Allah yar ve yardımcınız olsun ❤️