[bilinmeyen] Allah sabır versin, inşallah biran önce kendinizi toplarsiniz ve sağlıklı bir bebisinizi kucaklarsiniz. Bende geçenbsene bebeğimi kaybettim, seni çok iyi anlıyorum. Bir süre acinj yaşadıktan sonra o defteri kapat ki takılı kalma. Ve hep güzel günlerin hayalini kur. Bende yaklaşık 8 ay sonra tekrar güzel haber aldım. Umarım en kısa zamanda size de nasip olur.