34+3 teyim.gaz sancısı gibi sancılarım oluyor arada. Bugün kontrole gittim dr her şey normal dedi.arada yalancı sancılar olabilir dedi. Mide yanmam 1 ay önce çok fazlaydı ,geceleri uyuyamıyordum o zaman mide ilacı Pulcet yazmıştı. O epey rahatlattı beni, doğuma kadar devam edicem..normal doğum mu sezeryan mı hala karar veremedim🤔