Kardelenyigit ay inşallah kuzum ya, böyle olumlu şeyler duymaya ihtiyacımız var gerçekten. Çatı muayenesi ne zaman yapıcak acaba doktorun, bende haftaya gidicem 34ün sonları olucak sorucam bakalım umarım bir aksilik olmaz da gönlümüze göre normal doğum yapabiliriz ☺️