ozlemoz13 Kızlar artık hiç halim yok, sancılarım ve ağrılarım çoğaldı sadece ben mi böyleyim 😔 Sizler ne durumdasınız, neler yapıyorsunuz? İyi gelebilecek önerileriniz var mı?
Gulaycyrus ozlemoz13 bende aynıyım wall 😔 karnım yırtılıcak gibi olyor kaburgalrıma dayıyor minik fındıgım yorucu artık yanı daha 35 haftalgım nasıl gecıcek ılerleyen zamanlar blmyorum süreklı lavoba artık klozetin üstünde uyucam
Mervexx3535 ozlemoz13 35 haftalık oldu benim kız durumlar bizdede aynı. gece uykuları wcde geciyor bel ve kasık ağrıları devam Sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi 🙏🏻🙏🏻
Merve_fatih ozlemoz13 benim de hiç halim yok ama ağrı kalmadı bende sadece gece ayaklarım uyuşuyor o çok sinir bozucu 🙄 sancılardan bahsetmiyorum bile
Gulerkyk ozlemoz13 bende de durumlar aynı geceleri uyuyamıyorum oturamıyorum bacak ağırısından kalça ağrılarımdan nefesim daralıyor artık çok zorlaştı bir An önce hayırlısıyla doğsunlar inşallah 😢
ozlemoz13 Gulaycyrus Mervexx3535 Kızlar hepimize sabır ve dayanma gücü diliyorum 😔 sağlıkla kavuşalım yavrularımıza.
Kardelenyigit Gece uykuları yok ve kaburga ağrım başladı 3 gündür geceleri aşırı sızlıyor çokk ağırlaşmış hissediyorum kendimi kızım tam olarak hissettirir oldu kendini bu arada 33 hafta içindeyiz şimdi böyle ileri ki haftalar nasıl olur bilmiyorum artık 🤪
Nagehan_7500 Kardelenyigit kontrole hangi sıkılıkla gidiyorsunuz sorabilir miyim? Bende 32 haftalık hamileyim
ozlemoz13 Kardelenyigit bende 33+5′im canım, normal mi düşünüyorsun sezeryan mi? Doktorunuzla bir plan yaptınız mı? Ben henüz gidemedim doktora o yüzden bu ağrılarımdan da bahsedemedim 😔
ilknrgl ozlemoz13 34+3 haftaligim en cok zorlayan sey mide bulantim ve mide yanmam😣 surekli kusuyorm açim ama yiyemiyorum yesemde geri cikariyorum mide yanmasindan duramiyorum gecmiyor
Minik-mucizem123 ilknrgl bende aynı durumdayım canım mide yanması öldürdü beni. Midem yanınca bulantım başlıyor hiç bişe kar etmiyor. yemek yiyemediginden dolayı bebeğinin kilosunda bi sorun oluyor mu ben çok endişe ediyorum çok yiyemedigim için kilo almaz diye 😣 en son 31. Haftamda gitmiştim şimdi 33 oldum
ozlemoz13 ilknrgl o da çok zor canım ya, benim hiç mide bulantım olmadı ama bu aralar çok ekşime yaşıyorum
Emineliahmett ilknrgl canım mide yanması bende de var bende aynı haftadayım özellikle geceleri yatamıyorum ama mecbur acıkıyorum yatmadan önce elinden geldiğinde kusmamaya çalış kustukça karnında kasılmalar olur sana tavsiyem geğirmeye çalış miğden yandıkça ve ılık süt iç ne soğuk nede çok sıcak ayrıca beyaz leblebi de çok iyi geliyor umarım işine yarar 🙏🤰🏻
AysennHED ozlemoz13 35 olduk bizde karnım patlıcak sanki bazen batma tarzında acı oluyor ve mide yanması şikayetim arttı🥴
ozlemoz13 AysennHED sabretmekten başka yapıcak bir şeyimiz yok sanırım, sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım da bebişlerimizi gördüğüm kadarıyla hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz 😔
Seymabebgm ozlemoz13 bende oyleyim 36 oluyoruz bizde yarin 30 sonrasi gercekten insan cok agirlasiyo agrisi artiyo
ozlemoz13 Seymabebgm normal mi düşünüyorsun sezeryan mi canım? Bir doğum planlaması yaptınız mı doktorunuzla?
Ulkusey Nagehan_7500 kontrole 32 sonrası 2 haftada 1 gitmek gerekiyor ancak pandemi nedeniyle benim doktorum 32 deki kontrolde ağrın/ kanaman olmazsa 36 da gel dedi. 3-4 haftaya kadar esnetebiliyorlar
HsnyErbyCtn ozlemoz13 bende 35. Haftaya gireceğim bende o kadar halsizlik uyku durumu olmuyor enerjim normal ama biraz iş yaptıktan sonra yoruluyorum tabi eğilip kalkınca falan. Kasığımda ağrı oluyor bazen. Diğer türlü rahatım çok şükür. İlaç kullanıyor musunuz
ozlemoz13 HsnyErbyCtn kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum sadece. Kullandığım magnezyum d vitamini ve kalsiyum içerdiği için d vitamini bıraktırdı doktorum. Ama kansızlık var maalesef belki ondandır bu halsizliğim 😔
ENA 33+4 teyim. Cok ağırlaştım. Kontrollü kilo almadığım için çok pişmanım. Fazla fazla aldım. Onemli olan bebeğim fiziğim değil dedim ama şuan çok zorlaniyorum. Eşim yürüyelim diyor dışarı çıkar çıkmaz idrar torbama olan basınçtan sürekli çişim geliyor. 20 metre yürüsem çiş hissinden koşa koşa eve gelesim geliyor ve sadece bir kaç damla çişim oluyor. Bu durum sinirlerimi çok bozuyor.
ozlemoz13 ENA bende de bu idrar durumu son 1 haftadır başladı sürekli var zannediyorum, bebeğin baskısından sanırım
R-s94 ozlemoz13 bende 30+4 teyim yeni yeni kasık ağrılarım başladı özellikle gece bi tarafımdan bi tarafıma dönerken bazen çok ağrım oluyor 😞 bende korkuyordum anormalmi diye okuyunca burayı rahatladım, demekki herkeste oluyor dediğniz gibi gece sürekli tuvaletteyimm. Hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallahh bu virüs te bitsin inşallah
ozlemoz13 R-s94 inşallah canım 🙏 evet bende gördüm ki hepimiz aynı durumdaymışız, sabretmekten başka çaremiz yok
Gzdnz ozlemoz13 33+3 deyim bende. Gündüz bişey anlamıyorum da akşamları çok ağrım oluyor yatakta soldan sağa dönerken iki kere dinleniyorum. Gece 5-6 kere lavaboya gidiyorum tutamıcak gibi hissediyorum. Bel ağrım çok var. İyice ağırlaştım son haftalar nolur bilemiyorum yani..
ozlemoz13 Gzdnz 33+5im bende, aynı şekilde canım. Birde bu aralar özel bölgemde de batmalar yaşıyorum, o bazen korkutuyor. Daha yolumuz var dediğin gibi napıcaz bakalım.