Asaltntyr Yok kendi kiyafetini goturmen güzel bir seu bir güzel dezenfekte edersin. Ama hastanenin bu yontemi çok saçma. Ya baskasinin kıyafeti yeterince temiz değilse bulasirsa diye hoc mi dusunmuyolar. Ben devlete gidiyorum dün kontrole gittim çok üst düzey bi önlem vardı daraldım. Normal sağlık calisanlari bile üst duzey kiyafetlerle dolasiyolardi doğum yapacak gebeleri hiç sanmiuo4um kendi kiyafetleriyle soksunlar ki oğlumu da aynı hastanede doğurmuştum o zaman bile böyle bir şey yoktu. Bence sen doktorunla hatta gerekirse hastaneyle bu konuyu bir konuş