Asaltntyr Ozgee11 mantık olarak bi yanlışlık yok ama artık çok fazla lohusa geceliği var piyasada hani bulamasam neyse etek götürürüm. 🤔
Asaltntyr SameTugcEymen başka nasıl bi etek götürülür ki zaten yazlık eteklerim var onlar basma etekten de komik olur 😄😄
Ozgee11 [bilinmeyen] elbise de götür etek de götür bakarsın hangisi daha rahat olacak 😉 Değişikmiş sizin doktor da biraz😃. Hastanede tek kullanımlık etekler de oluyor aslında 😏
Asaltntyr Ozgee11 ben elbise etek pijama gecelik hepsini koyayım belki doktor etek istediğini unutur istediğimi giyerim😄
Tospikveannesi [bilinmeyen] ilginç😆çünkü hastanenin steril kendi doğum önlükleri var onu giydiriyolar. İlk kez duydum bunu😊
Tospikveannesi [bilinmeyen] ilginç😆çünkü hastanenin steril kendi doğum önlükleri var onu giydiriyolar. İlk kez duydum bunu😊
Mekamu Asaltntyr valla ben muayenelere bile elbise giyip gidiyorum özellikle. Elbise gecelik de koymuştum yanıma, en çok bunu kullanırım diye. Eteğin boyu da uzun olacağı için çok rahat olur bence 😀