Asaltntyr o ne yaa 😂 ilk defa duydum etek götürmek mi kalmış hem devlet hem özel hemde üniversite hastanesinde var böyle şeyler bende ilk doğumumu normal yaptım üniversite hastanesinde, hiç etek falan istenmedi ordan kendileri giydirdi. dalga geçmiş olma ihtimali var mı seninle?