Merhaba kızlar 37.haftadayım bugün doktora gittim doğum şeklini de konuşalım dedi ben de mümkünse normal doğum istiyorum dedim. Tamam tabiki neden olmasın dedi sonra doğuma gelirken uzun etek getir yanında dedi hocam gecelik olmaz mı dedim yok gecelik değil uzun etek iyi oluyor çömelip kalkarken iki üç tane getir dedi. Sizler ne götürdünüz etek götüreniniz oldu mu hiç öyle uzun bi eteğim yok anneminkilerden götüreceğim artık 😅