nihalturksoy Subuss6 bende uzun zamandır tedavi gördüm bu ay oldu rabbim hayırlısı ile kavuştursun hepimizi 🥰🙏🏻🤰🏻
Ozlemm20 Merhaba kızlar bizde bugün 6+2 yiz ilk gebeliğim ve dün kalp atışını dinledik vajinadan düşük tehlikem var ve sürekli yatıyorum sizde durumlar nasıl 😊
nihalturksoy Ozlemm20 bende iğne ve vaijnal ilaçla düşük tehlikemle mücadele ediyorum 😘 sevgiler Allah korusun hepimizi 🤲🏻
Elif0 Merhaba kızlar bende 4+2 yim henüz hic kontrole gitmedim kese icin ilk kontrole ne zaman gitmeliyim bilgilendirir misiniz :)