nihalturksoy Merhaba Mart ayında hamile kalıp Aralık ayında dolduracak olan anneler bu güzel yolda beraber ilerleyelim mi tanışıp 😘🌸🤰🏻 Nihal ben 💗
Kubrasnyrt nihalturksoy Merhaba nihal kübra ben cok memnun oldum 6+1 pazartesi ilk kontrolume gidecegim rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin bebegini 🤗
Rumeysaaa nihalturksoy merhaba canım rumeysa bende tüp bebek ile 4+6 haftalıgız .Allah nasıp ederse cuma gunu kesemizi görmeye gidicez😇
nihalturksoy Uzm-Nurse bende sizi tebrik ederim 🌸 evet gördük hamdolsun ama rahim şekli sebebi ile riskli bi gebelik devam edecek Progestan + Corasprin + ve hafta bir Proluton iğne olmak zorundayım 😇 siz keseyi gördünüz mü 😍
Uzm-Nurse nihalturksoy görmedik kuzum cuma günü inşallah 🙏🏻☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin nerde oturuyorsunuz
Hnfth nihalturksoy merhaba bende Hanife 5+3 olduk bugn ikinci gebeliğim Allahım hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin kalp atışı in Pazartesi gidim diyorum ama erken mi olr acaba
Sevda5933 nihalturksoy meraba rahminiz de şekil bozukluğu ne acaba tam olarak bende de var ama doktor şuan bisey vermedi ben de 6 haftalık hamileyim. Sizde kanama vs bisey olduğu icin mi verdi
nihalturksoy Uzm-Nurse Aminnnn hep birlikte sağlıkla alalım kucağımıza canım İnşallah 🙏🏻 28inde kalp atışına gideceğiz bizde 😍💓 Antep’te şuan çünkü eşim askeri personel ☺️ Siz ?
nihalturksoy Kubrasnyrt Hayırlı olsun kuzum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Hep birlikte İnşallah ❤️ Kübra hoşgeldin tekrar 💐
Subuss6 Merhaba bende tüp bebekle gebeyim 5+2 ikizler 😍😍😁 keseyi gördük 2 hafta sonra kalp için gidicez
nihalturksoy Subuss6 bende uzun zamandır tedavi gördüm bu ay oldu rabbim hayırlısı ile kavuştursun hepimizi 🥰🙏🏻🤰🏻