Mkm nihalturksoy merhaba Merve ben de 😊 6+1 olduk bugün, tüp bebek annesi olucam inşallah uzun uğraşlar sonrası ❤️ Keseyi geçen hafta gördük önümüzdeki hafta kalp atışına gidicez
Mlis Rumeysaaa hayır canım ama iki tane ilaç 10 haftaya kadar kullanacam bitanesi alttan kullanılıyor
Ozlemm20 Rumeysaaa canım benim düşük tehlikem olduğu için mecbur ordan bakıyor kanamam var aktif kanama olan bi yer var mı diye ordan baktı ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilmiyorum
Hnfth nihalturksoy tşkkr ederm bu arada rahimde şekil bozukluğu demişsin bnmde vardı ilk gebeliğimde hiç bi sorun yaşamadım 39+2de sezeryanla mecburu makat gelişli olduğu için Doğum yaptım ama çok fazla değil bnmki hafif kalp şeklinde dedi şimdide hamileym umarım bi sorun yaşamayız