Ruhsuz Glsm3553 ben nst ye 30.haftamdan bu yana giriyorum, çatı muayenesini 36.haftamda yaptılar en korktuğum şeydi bu 😔
Glsm3553 Ruhsuz riskli bir durum oldugu icin mi nstyi bu kadar erken yaptilar birde cati muayenesi dogumu tetiklemiyormu
Eceincinehir 36 haftalığız bizde. Çantımızı önümüzdeki hafta hazırlayacağım. Bu hafta içi kontrolümüz var belki alttan muayenemiz yapılır. Arada hafif sancılarım oluyor ama ağrım sözüm yok çok şükür rahat bir hamilelik geçiriyorum .🙋♀️
Derininannesii Kizannesi7 37+4 olduk dün bel ağrım basladı. Onun dışında sürekli bi kasılma hali, baskı, yatamama, zor yürüme, ağırlık hepsi var. Sağ salim gelsinler inşallah🙏🏻
Ruhsuz Glsm3553 hayır cnm gittiğim hastanede 30.jafya itibari ile herkesi nst ye bağlıyorlar ve çayı muayesinden sonra ben de hiç değişiklik olmadı zaten hiç açılma da yokmuş sürekli evdeyim yürüyüş yapamıyorum iyice hantallaştım ondan galiba bir de artık çabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum azcık iş yapınca
Msnonstop Biz de 38+2 olduk bugun 38 de nst de 10 dk. 1 sancim cikti. Doktor siklasirsa ve siddeti artarsa gel tekrar dedi ama 2 gundur ayni degisen bir sey yok. Nisan ve suyum gelmedi buarada. Haftaya pazartesiye kadar dogurmamis olursan kontrole tekrar gel dedi🤪
elif1234 Bende 36+4 düm daha catı muayenesi yapilmadi . Cuma gidicen yapar herhalde biraz tirsiyorum🤣 nst de sancimda cikmiyor bakalim ne zaman gelecek
ibrahimasaf yasminmom çoook sükür ben hiçbirini yaşamıyorum ilk zamanlar hariç rahat bi hamilelik yasadım ama artık herşeyi hazır sabırsızlanıyrum bi an önce gelsin diorum uykusuzluga razıyım 🤲🏻🤲🏻😊
yasminmom ibrahimasaf maşallah size benimde son aya kadar çok iyidi hiç ne bulantı ne başka şey yaşamadım☺️ama son ay mahvoldum😑
Babyone Ozgett doktorum 37 den snra bırakırsn dedı. Sanırım dogumu baslatsn dıye kasılmalar. Sız kullanıyo musunz
Ozgett Babyone benim iki gün önce bitti devam edeyim mi dedim gerek yok dedi pazartesi doğum var diye sordum yoksa devam ederdim
Kizannesi7 Ruhsuz benimde sertlesiyo valla doktor normal doğum olarak gözüküyo ama kordon boğazına dolanmıştı 24 haftadan beri aynı çıkarmazsa sezeryan olucak
Glsm3553 Kizannesi7 kacinci haftada oldunuz ben yaptirmak istemiyorum 36. Hafta erken diye ama kararsiz kaldim
Melisan Çanta sadece bebeğiminki hazır valla. 37+1deyiz ama bugün sağlık ocağındaki hemşire sinirimi çok bozdu neymiş efendim kilolu insanlar normal doğum yapamazmış çocuk sıkışırmış doktora normal doğum diye diretmeyecekmişim. Bir sıkıntı varsa zaten diretmem de isteğim normal ve ilk defa böyle birşey duydum tanıdığınız böyle çok kilolu olupta normal doğum yapabilen var mı? Yarın kendi doktoruma da soracağım ama size de sormak istedim.
Nisa123---------- Melisan benimde kilom var doktoruma sordum gayet normal yapabilirsin dedi .ilk kizimi 120 kiloda yaptim normal dogum 4 bucuk kilo dogurdum .sorunsuz ve kolay gecti dogumum kizim da cok kilo almistim 32 kilo mesela.simdi de oyle kilom daha fazla oldu 37+5hamileyim gebelik sekerimde var ustelik .oyuzden ayin 24 randevum var hastaneye yaticam suni sanciyla normal dogum planliyoruz ve bebegim iri bebek gine .bu arada almanyada yasiyorum .sikma canini Allah kolayini verir insallah hepimiz icin hayirli dogumlar .
Eymeninannesiii Biz de 37+5 deyiz yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor yalancı sancılarım çok oluyor hareket etmekte güçlük çekiyorum bir de dün uyandığımda karnım çok aşağı inmişti annem hemen fark etti karnım inince hareketleri de değişti karnım baya sivrileşti nişan gibi bişey her gün geliyor sümüksü sarı bir akıntı bir hafta oldu galiba 😁 ayaklarım iki ayak oldu tuzlu yemememe rağmen anne olmak çok zormuş
Glsm3553 Ruhsuz bel agrilasi adet sancisi gibi agrilarin oluyormu benim oylede acaba cati muayenesi zor biseymi
Babyone Brn14 sormadıysanz dememıstır belkı sız bı sorun. Ben cunku ılaclara devam edım mı dedım. Magnezyum harıc devam et dedı. Bende bu hafta bıraktım