Melisan benimde kilom var doktoruma sordum gayet normal yapabilirsin dedi .ilk kizimi 120 kiloda yaptim normal dogum 4 bucuk kilo dogurdum .sorunsuz ve kolay gecti dogumum kizim da cok kilo almistim 32 kilo mesela.simdi de oyle kilom daha fazla oldu 37+5hamileyim gebelik sekerimde var ustelik .oyuzden ayin 24 randevum var hastaneye yaticam suni sanciyla normal dogum planliyoruz ve bebegim iri bebek gine .bu arada almanyada yasiyorum .sikma canini Allah kolayini verir insallah hepimiz icin hayirli dogumlar .