Gamzenur60 Kizannesi7 çantam hazır canım geçen hafta hazırladım. 37+0 ız. Durumlar çok kötü yatamıyorum yatsam kalkamıyorum sürekli ağrı şancı kasılma zor geciyo valla
Babyone Kizannesi7 canta hazr doktor 40 haftayı beklerız bebek kendı gelmezse dedı. Bende bıan once dogurmak ve kavusmak ıstyrm delı gbı. Yattgm yerden kalkamıyrm bu aralar. Magnezyumu bıraktık bakalım kasılmalar baslıcak mı.
Zubeydeyavuz Kizannesi7 çantam hazırda 2 küçük çocuğum var anneme bırakmam lazm izin çıkaramıyorum ne yapıcam ben ya
Duyguluuu Kizannesi7 evet çantamız hazır şükür az kaldı yaklaştık ağrı sancı 🙄😏 geçiyor yine de hareket etmeye çalışıyorum
Brn14 Babyone Magnezyumu bırakmak mı lazım doğum öncesi? Bende 37. haftamdayım, hâlâ kullanıyorum ama. Doktorum birşey demedi😲
yasminmom 37+5 teyim 40 ı doldurursun 30 Nisan gibi dedi doktor ama bakalım zaman gelicek kızım nasip☺️🥰
ibrahimasaf yasminmom aynıyız bizde 37+5 olduk en önmlisi saglıkla gelmesi ama ben 40 kadar beklemek istemiyorum bi an önce gelsin diorum
Moyencor Ben iyiyim çok şükür yatmak kalkmak zor ama sancım falan yok hiç her işimi yapmaya devam ediyorum
yasminmom ibrahimasaf öyle son ay hakikaten çok zormuş hem mide yanması hem uykusuzluk bel ağrısı sancı sürekli tuvalete çıkma baya yoruyo insanı 😑 Ama az kaldı inşallah en hayırlı zamanda en hayırlı şekilde gelsinler sabredicez mecbur napalım🥰☺️
Ruhsuz Ben de hazırladım çantamı içim rahat etti iyi ki virüs çıkmadan çoğu şeyi almışım diyorum yoksa yanardım sadece yeni doğan bezi ve emziği kaldı kuzumun 😍😍hepimiz sağlıcakla kavuşalım İnşAllah 🤲 🤲
Ruhsuz Kızlar sizin de karnınız sürekli sertleşiyor mu?? Benim sürekli sağ tarafa toplanıyor nasıl bastırıyorsa midem bulanıyor canım yanıyor 2 gün önce nst ye girdim sancı filan çıkmadı
Ozgett Ruhsuz bende de öyle burda yazan her şeyi hepimiz yaşıyoruz galiba 37+5 im çok şükür ki pazartesi ya normal ya da sezeryanla doğacak bebeğim doktorum başka şehirde olduğu için planlamak zorunda kaldık hayırlısı neyse o olacak inşallah ama sabrım kalmadı gerçekten gece olunca kabus başlıyor nefes darlığı ayrı yataktan kalkamama sürekli tuvalet gelmesi uyku pozisyonu bulamama bitecek inşallah
Kizannesi7 Ruhsuz benimde sertlesiyo valla doktor normal doğum olarak gözüküyo ama kordon boğazına dolanmıştı 24 haftadan beri aynı çıkarmazsa sezeryan olucak
ibrahimasaf yasminmom çoook sükür ben hiçbirini yaşamıyorum ilk zamanlar hariç rahat bi hamilelik yasadım ama artık herşeyi hazır sabırsızlanıyrum bi an önce gelsin diorum uykusuzluga razıyım 🤲🏻🤲🏻😊
yasminmom Çantalarımızı hazırladım alışveriş herşey tamam çok şükür 😍🥰 de silikon göğüs kalkanı al mutlaka dediler onu almadım kararsızım tavsiye edermisiniz alan var mı bide doğumdan sonrası için korse bilemedim alsam mı faydası olur mu nası bişe almak lazım🤗
Ruhsuz Glsm3553 ben nst ye 30.haftamdan bu yana giriyorum, çatı muayenesini 36.haftamda yaptılar en korktuğum şeydi bu 😔
Babyone Brn14 sormadıysanz dememıstır belkı sız bı sorun. Ben cunku ılaclara devam edım mı dedım. Magnezyum harıc devam et dedı. Bende bu hafta bıraktım
Babyone Ozgett doktorum 37 den snra bırakırsn dedı. Sanırım dogumu baslatsn dıye kasılmalar. Sız kullanıyo musunz
Peray 37+0 çanta vs hazırda 3 haftadır doktora gitmedim bu cmtsi randevum acaba çatı muayenesi yapar mı nst ye de hiç girmedim bakalım😐 bende hiç belirti yok ağrı vs aynı gidiyorum
Poncik77 Kizannesi7 çantamız hazır da oğlumuz hazır değil 😅 sanırım , ağrı sızı içinde geçiyo alttan muayene olan varmı ne zaman oluyo ?