Ezgimelek kız olursa ben koyucaktim erkek olursa o koyucakti ilk kiz dediler bizde ona göre isim koyduk 2 ay sonra da erkek olduğunu ogrendik. Abisi vefat etmişti onun ismini koymak istiyodu bende pek istemiyordum işin açıkçası daha kendi abisinin adını telafuz ederken gözleri doluyo oğluma hep hüzünlü gözlerle bakılmasını istemediğim için bi şekilde iikna ettim çok şükür oda beni çok fazla zorlamadı ,😊