Spyn Ezgimelek 9+4 teyiz halsizlik dışında bişey yoktu ufak ufak sabah bulantılar başlıyor sanırım ☺️🐣
Aylin_16 Ezgimelek 19 oldukcok sukur bugun tekmeleri de baya sert atmaya hissetirmeye de basladi tosbigimm 🥰
Rabisbatu Ezgimelek canım kusura bakma bizim bebiş biraz erken gelmek istedi de onunla uğraşmaktan hiç bakamadim. Rabisbatu Instagram adresim 😊
Mrvhsnkya1 Merhaba bizde 36 haftanın içerisindeyiz Esentepe hastanesine gidiyorum. Erkek bebek bekliyorum allah herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Ecrinbzkrt Bizde 29-3olduk bursa yıldırım doruk hastanesıne gıdıyorum bu donemde saglıkla hayırlısıyla kucagımıza alalım evlatalrımızı kızlar🤲🏻🥰