Rabisbatu Ezgimelek çok şükür canım işte yavaş yavas artık daha çok yorulmalar, nefes darlıkları bide hafif kasılmalar başladı ama gayet iyiyiz çok şükür
Yagmurahmet16 Ezgimelek Ezgimelek Ben orhangazideyim sizlere uzağım Acıbadem hastanesi şahin zeteroglu doktorum tüp bebekle hamileyim🐣
MzyynSrctn Ezgimelek çok şükür iyiyiz en baştan beri bel ağrısı dışında sorun yok pek. Şimdi ufaktan mide yanmaları başladı . Buna şükür 🥰
Ezgimelek Yagmurahmet16 AA ne güzel canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi 🙏🥰
Yagmurahmet16 Ezgimelek Amin inşallah canım Rabbim isteyen herkese nasip etsin ettiğini de tamamlatsin inşallah 🤲🥰