tatlım 6. ayımın sonuna kadar hergün prosgestan içtim lekenme akıntı problemin vardı yatarak geçiyorum desem yeridir hatta bir veya iki kere pruluton iğne bile oldum yürüdükçe ayakta durdukça leke gelirdi en son doktorum duracak olan duruyor kimi böyle doğuma kadar devam ediyor sonra doğmuyor bebek sezaryanla alıyoruz demişti çok kızmıştım ama haklıda şu bir aydır iyiyim çok şükür akıntı son aylarımda olduğum için tekrardan fazla olmaya başladı normal olduğunu düşünüyorum hiç sıkma canını çok düşünme ama yinede çok endişeleniyorsan tabi ki bir doktora görün derim