SenaMoms kesinlikle söyleyen de farklı söylüyo. Özeldeki doktor alttan kamera ile baktı açılma var azıcık dedi şehir hastanesine gönderdi yatış için gittim şehir hastanesi ultrasonla kamerayla ve elle baktı açılma var mı diye yok açılma falan dedi kan idrar temiz çıktı bebek gayet iyi dedi bende evimde geldim yattım hala devam yatmaya şaka gibi sonu güzel olsun da hayırlsıyla takmamaya çalışıyorum 🤷♀️