Merhaba kızlar 11+5 haftalık gebeliğimdeyim.
Kahverengi akıntı ve lekelenmem oldugu için doktor progestan verdi 3-4 gündür içiyorum .. dün hiç yoktu bugun yine akıntım geldi . Siz İlacı içtikden ne kadar süre sonra akıntınız veya lekelenmeniz geçti ??