Hayalanne 2020annesi oluyor kalp atışım da cok fazla oluyor keske ahrılarımmoösada bunolmasa diyorum düşünğn
Ceylan35 Hayalanne bende taşikardi var zaten arada tutuyor nöbet gibi oluyor bende sürekli olduğu için hamilelikle alakalı bı durum mu bilemiyorum hayirlisiysa kazasız belasız dogsunlarda🤲
Ceylan35 Faray valla annem sağolsun yaptık bitti şimdi doğması için bekliyorum sağlıkla kucağimiza alalım inşallah 🤲
juliet Hayalanne 32. haftada gittiğimde bende de kalp atışısı hızlı çıkmıştı serum falan taktılar sonra normale döndü. Sizde de mi var
Trnbrna Ceylan35 36+4 haftaligim bende hic bir belirti yok yerinde durmuyor benim yaramaz🙂 sizin cinsiyet nedir?
Trnbrna Ceylan35 kesinlikle evin bekcisi🤣 ozellikle eşim konusuyor surekli tepkiler felaket can acitiyor benimde kizim olcak🙈
Bibis Muhammedim0125 nişanın geldimi? İşin kötüsü benim geldi ve kimse Yok yanımda benimde, bu hafta birileri gelir diye beklerken nişan geldi 😅🙈 umarım uzar Doğum 🙏🏻
Ceylan35 Bibis nişanın gelince iki gün üst üste adet sancısı tuttu ve geçti bilemedim 🤦valla nerdeyse ayniyiz inşallah benimki bı an önce gelir ortalık iyice karismadan
Ceylan35 Trnbrnaoy maşallah 🤲❣️ benimki catlaklarima vuruyor bide aşağıya baskı oluyomu sizin benim düştü düşücek gibi oluyor sanki 😂😂