Bizde 36+6 yarın 37yiz normalde 4 mayıs gözüküyor ama bakalım ne zaman gelecek,erken gelmesini istiyorum acaba sıcak duş falan onları yapsam nasıl olut diyorum sonra da Allah’ın işine karışıyormuşuö gibi geliyor merakla beklemedeyim ağrılarım bi artınca hemen heyecanlanıyorum bakalım inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız 🤲