Ceylan35 Benin’de bi hafta idare etse cok mutlu olacam 🙏🏻😍 insalllah hemen gelmez, peki sancılarınız oluyormu adet sancısı gibi ? Bende Doğum hızlanmasın diye uzanıyorum hep , normalde cok hareket ediyorum ama artık korktum. Bugün tam 37+0 haftalığım